poniedziałek, 3 lipca 2017

Pożegnanie

Kochane dzieci!
    Nadszedł czas rozstania. Za nami trzy lata zabawy i nauki. Mam nadzieję, że nauczyłam Was nie tylko czytać, pisać i liczyć. Chciałabym, żebyście byli kreatywni, rozwijali swoje pasje i zdolności, poznawali świat wokół Was. Bądźcie dobrzy dla innych, troszczcie się o słabszych i pomagajcie sobie. Pamiętajcie, żeby trzymać się razem: 
Kiedy jesteśmy razem,
     przyjaciel z przyjacielem,
    to źli nam nic nie zrobią,
     chociażby bardzo chcieli.

         Więc razem, zawsze razem,
      przyjaciel z przyjacielem,
      bo sam niewiele możesz,
   a razem można wiele.
     Przed Wami kolejne ciekawe i pełne nowych wyzwań lata nauki. Nie poddawajcie się przeciwnościom, śmiało pokonujcie trudności. Spotkacie na swojej drodze nowych nauczycieli, koleżanki i kolegów. Będziecie się bawić, odkrywać tajniki nauki i przyrody. Poznacie nowe, piękne miejsca podczas szkolnych wycieczek. Życzę Wam sukcesów i pomyślności na nowym etapie edukacji.
      Dalej pójdziecie beze mnie. Pamiętajcie jednak, że zawsze możecie do mnie przyjść.
Życzę Wam wesołych i bezpiecznych wakacji!
Do zobaczenia w nowym roku szkolnym!

Drodzy Rodzice!
    Serdecznie Wam dziękuję za zaufanie i cierpliwość. Wiem, że czasem byliście zmęczeni moimi pomysłami. :) Cieszę się, że jednak udało nam się w zgodzie i dobrej atmosferze dotrwać do końca. Wielu z Was okazywało mi wsparcie i pomoc - to było dla mnie bardzo ważne. To dzięki Wam udało mi się tak wiele. 
Serdecznie za to dziękuję!
   Wam także, drodzy Rodzice, życzę udanych wakacji. Odpoczywajcie i zbierajcie siły przed nowymi wyzwaniami.

Barbara Jazłowiecka

Znalezione obrazy dla zapytania wakacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz