Temat:
Przeczytam w ciągu miesiąca wybraną przez siebie książkę.
Cel: Rozumiem
treść samodzielnie przeczytanej książki.
Umiem wykonać metryczkę.
Umiem wykonać metryczkę.
KRYTERIA SUKCESU (NACOBEZU)
1. Wybiorę odpowiednią dla siebie książkę.
2. Przeczytam ją ze zrozumieniem.
3. Wykonam metryczkę:
- zachowam podaną przez panią formę i wielkość pracy;
- napiszę autora i tytuł książki (starannie i bez błędów);
- narysuję rysunki związane z treścią książki (do wybranych, najciekawszych wydarzeń);
- zadbam o to, żeby rysunki były ciekawe i bogate w szczegóły;
- pokoloruję rysunki i tło;
- wykonam pracę czysto, starannie i estetycznie.
4. Przyniosę metryczkę do pani w ostatni szkolny dzień każdego miesiąca.
2. Przeczytam ją ze zrozumieniem.
3. Wykonam metryczkę:
- zachowam podaną przez panią formę i wielkość pracy;
- napiszę autora i tytuł książki (starannie i bez błędów);
- narysuję rysunki związane z treścią książki (do wybranych, najciekawszych wydarzeń);
- zadbam o to, żeby rysunki były ciekawe i bogate w szczegóły;
- pokoloruję rysunki i tło;
- wykonam pracę czysto, starannie i estetycznie.
4. Przyniosę metryczkę do pani w ostatni szkolny dzień każdego miesiąca.
Temat:
Przeczytam podane przez panią lektury.
CEL: Rozumiem treść samodzielnie przeczytanej lektury.
KRYTERIA SUKCESU (NACOBEZU)
1. Przeczytam w podanym przez panią
terminie lektury:
Alina i
Czesław Centkiewiczowie „Zaczarowana zagroda” – styczeń
Jan
Grabowski „Czarna owieczka” – kwiecień
2.Rozumiem treść książki:
-
poprawnie odpowiadam na pytania na podstawie treści,
-
rozwiązuję krzyżówki i inne zadania związane z treścią,
-wyszukuję
w tekście potrzebne informacje,
- wskazuję głównych bohaterów,
- wyciągam wnioski.
3.
Wykonam metryczkę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz