czwartek, 2 lutego 2017

Twórczo rozwiązujemy problemy

Działanie w zespole twórczym: Edukacyjna gra planszowa

Cel: Potrafimy zgodnie współpracować w zespole i stworzyć grę edukacyjną dla innych członków naszej klasy.

Kryteria:
Instrukcja
Stworzę ze wskazanym przez panią kolegą (koleżanką) planszową grę edukacyjną.
Spotkam się z kolegą lub koleżanką u niego lub u siebie w domu.
Wspólnie opracujemy pomysł gry planszowej, omówimy go i wybierzemy najciekawsze rozwiązania.
Wykonamy grę planszową na sztywnym arkuszu papieru o formacie A3. Wykorzystamy dowolna technikę plastyczną: farby, kredki, mazaki, wycinankę.
Wykonamy instrukcję do gry i zadania, które uczestnicy będą musieli wykonać.
Przygotujemy pionki i kostkę.
Zadbamy o to, żeby nasza gra była ciekawa i rozwijała umiejętności z wybranej przez nas dziedziny, np. matematyki, ortografii, gramatyki, przyrody itp.
Zadbamy o to, żeby nasza gra była wykonana ciekawie i estetycznie.
Będę zgodnie współpracować w zespole.
Wymieniam się z kolegą (koleżanką) pomysłami, nie narzucam swojego zdania.
Dbam o przyjemną atmosferę pracy: nie kłócę się, nie awanturuję, nie obrażam kolegi (koleżanki) ani sam(a) się nie obrażam, jeśli jego (jej) pomysł okaże się ciekawszy.
W razie konfliktu proszę o pomoc rodziców.
Dzielę się zadaniami: nie robię wszystkiego sam(a),ani nie zrzucam na kolegę (koleżankę) całej pracy.
Zaprezentuję efekty swojej pracy w grupie.
Gotową pracę przyniosę na pierwsze po feriach zajęcia twórcze.
Zagram w gry przygotowane przez inne zespoły.
Nie będę negatywnie komentować gier innych dzieci.
Napiszę refleksję na temat wspólnej pracy i oddam ją pani w pierwszy poniedziałek po feriach.

Zespoły twórcze:
    1. Julia, Zuzanna
    2. Olga, Wiktoria
    3. Jakub G., Maja
    4. Arkadiusz, Dawid
    5. Mikołaj, Patryk
    6. Kaja, Jakub W.
    7. Igor D., Nela
    8. Łucja, Damian
    9. Igor Ch., Iga
    10. Joanna, Cezary
    11. Adrian, Artur, Tomasz
Wyniki naszej pracy
Nasze gry:
      


Nasze refleksje po wspólnym działaniu:

    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz