TEMAT: Wyślę do pani list z wakacji.
CEL: Potrafię kupić znaczek, poprawnie zaadresować kopertę i wysłać list.
Potrafię poprawnie (starannie i bez błędów) napisać list.
KRYTERIA SUKCESU (dla ucznia)
1. Napiszę list zgodnie z podanymi kryteriami:
CEL: Potrafię kupić znaczek, poprawnie zaadresować kopertę i wysłać list.
Potrafię poprawnie (starannie i bez błędów) napisać list.
KRYTERIA SUKCESU (dla ucznia)
1. Napiszę list zgodnie z podanymi kryteriami:
·
List będzie miał przynajmniej 5
zdań.
·
Moje zdania będą spójne i logiczne.
·
Napiszę:
ü miejscowość i datę (w prawym górnym rogu),
ü nagłówek
ü pozdrowienie i podpis
·
Moja praca będzie miała wstęp,
rozwinięcie i zakończenie.
·
Zwroty grzecznościowe zapiszę wielką
literą.
·
Moja praca będzie poprawna pod
względem ortograficznym.
- Moje
pismo będzie czytelne, estetyczne i staranne.
2. Zaadresuję prawidłowo kopertę podanym adresem:
Barbara
Jazłowiecka
PSP Nr 9
ul.
Sandomierska 19
26-600 Radom.
3.
Samodzielnie kupię i nakleję znaczek we właściwym miejscu, wrzucę list do
skrzynki pocztowej. (Mogę też sam/a zrobić kopertę, narysować znaczek i
przynieść list do szkoły do 5 września
2016r.)
4. Wykonam pracę samodzielnie, starannie i bez błędów.
4. Wykonam pracę samodzielnie, starannie i bez błędów.
KRYTERIA
SUKCESU (dla rodzica)
1. Pomogę dziecku zredagować na brudno
treść listu i odszukać ewentualne błędy.
2. Dopilnuję, żeby dziecko samodzielnie, poprawnie i starannie przepisało adres.
3. Pójdę z dzieckiem na pocztę, pokażę mu, gdzie kupuje się znaczek, przypilnuję, żeby nakleiło go we właściwym miejscu i wrzuciło list do skrzynki.
5. Jeżeli dziecko nie może wysłać listu pocztą, dopilnuję, aby przyniosło go do szkoły w wyznaczonym terminie.
2. Dopilnuję, żeby dziecko samodzielnie, poprawnie i starannie przepisało adres.
3. Pójdę z dzieckiem na pocztę, pokażę mu, gdzie kupuje się znaczek, przypilnuję, żeby nakleiło go we właściwym miejscu i wrzuciło list do skrzynki.
5. Jeżeli dziecko nie może wysłać listu pocztą, dopilnuję, aby przyniosło go do szkoły w wyznaczonym terminie.
ZADANIE WAKACYJNE NR2
TEMAT: Przeczytam przez wakacje wybraną przeze mnie książkę dla
dzieci i wykonam metryczkę.
CEL: Rozumiem treść samodzielnie przeczytanej książki. Umiem wykonać metryczkę zgodnie z wszystkimi podanymi kryteriami.
KRYTERIA SUKCESU (dla ucznia)
1. Wybiorę odpowiednią dla siebie książkę.
2. Przeczytam ją ze zrozumieniem.
3. Wykonam metryczkę:
- zachowam podaną formę i wielkość pracy;
- napiszę autora i tytuł książki (starannie i bez błędów);
- narysuję rysunki związane z treścią książki;
- zadbam o to, żeby rysunki były ciekawe i bogate w szczegóły;
- pokoloruję rysunki i tło;
- wykonam pracę czysto, starannie i estetycznie.
4. Przyniosę metryczkę do pani do 5 września 2016r.
CEL: Rozumiem treść samodzielnie przeczytanej książki. Umiem wykonać metryczkę zgodnie z wszystkimi podanymi kryteriami.
KRYTERIA SUKCESU (dla ucznia)
1. Wybiorę odpowiednią dla siebie książkę.
2. Przeczytam ją ze zrozumieniem.
3. Wykonam metryczkę:
- zachowam podaną formę i wielkość pracy;
- napiszę autora i tytuł książki (starannie i bez błędów);
- narysuję rysunki związane z treścią książki;
- zadbam o to, żeby rysunki były ciekawe i bogate w szczegóły;
- pokoloruję rysunki i tło;
- wykonam pracę czysto, starannie i estetycznie.
4. Przyniosę metryczkę do pani do 5 września 2016r.
KRYTERIA SUKCESU (dla rodzica)
1. Pomogę dziecku wybrać odpowiednią dla niego książkę pamiętając o jego zainteresowaniach i poziomie umiejętności czytania.
2. Pozwolę dziecku czytać książkę w wybrany przez nie sposób (na głos lub cicho), ale poproszę, aby opowiedziało mi przeczytaną treść (kolejne fragmenty lub rozdziały).
1. Pomogę dziecku wybrać odpowiednią dla niego książkę pamiętając o jego zainteresowaniach i poziomie umiejętności czytania.
2. Pozwolę dziecku czytać książkę w wybrany przez nie sposób (na głos lub cicho), ale poproszę, aby opowiedziało mi przeczytaną treść (kolejne fragmenty lub rozdziały).
3. Wydrukuję wzór metryczki lub
przerysuję go na kartce z bloku.
4. Dopilnuję, aby dziecko wykonało pracę samodzielnie, starannie i zgodnie z podanymi kryteriami.
4. Dopilnuję, aby dziecko wykonało pracę samodzielnie, starannie i zgodnie z podanymi kryteriami.
5. Zadbam o to, aby
dziecko nie odkładało pracy na ostatnią chwilę i przyniosło metryczkę do szkoły w
wyznaczonym terminie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz