Nacobezu
Co mam umieć do kartkówki:
Nacobezu
Co mam umieć do kartkówki:
Rozpoznam na ilustracji typy
lasu i zapiszę ich nazwy.
Podam przynajmniej 5 funkcji
lasu.
Warto poćwiczyć:
http://learningapps.org/1141389
http://learningapps.org/view900335
http://learningapps.org/view1173420
http://learningapps.org/view1173288
Grzyby
Nacobezu
Rozpoznam na ilustracji typy
lasu i zapiszę ich nazwy.
Podam przynajmniej 5 funkcji
lasu.
Warto poćwiczyć:http://learningapps.org/1141389
http://learningapps.org/view900335
http://learningapps.org/view1173420
http://learningapps.org/view1173288
Grzyby
Nacobezu
Co mam umieć do kartkówki:
Nazywam
warstwy lasu.
Wymieniam
po 5 przykładów roślin rosnących w danej warstwie lasu.
Wymieniam
po 5 przykładów zwierząt żyjących w danej warstwie lasu.
Na
utrwalenie wiadomości mam 3 dni.




Prygotowania zwierząt do zimy
Nacobezu
Co mam umieć do kartkówki:
Nazywam
warstwy lasu.
Wymieniam
po 5 przykładów roślin rosnących w danej warstwie lasu.
Wymieniam
po 5 przykładów zwierząt żyjących w danej warstwie lasu.
Na
utrwalenie wiadomości mam 3 dni.






Wypiszę w punktach wiadomości na
temat przygotowań zwierząt do zimy:
- wymienię 5 głównych sposobów;
- wymienię przynajmniej po 2
przykłady w każdym sposobie;
-wymienię przynajmniej po
1 nazwie zwierząt do każdego przykładu.
W swojej pracy zastosuję wzór:
Co robią? - Jak
to robią? - Które zwierzęta to robią?
Na utrwalenie wiadomości mam 3
dni.
Rozpoznaję
liście, znam ich budowę.
Nacobezu
Co
mam umieć do kartkówki:
- Rozpoznaję i nazywam na
rysunku liście (igły) oraz owoce drzew: jarzębiny, klonu, kasztanowca, dębu,
sosny, świerka, jodły, modrzewia.
- Opisuję budowę liścia.
Wypiszę w punktach wiadomości na
temat przygotowań zwierząt do zimy:
- wymienię 5 głównych sposobów;
- wymienię przynajmniej po 2
przykłady w każdym sposobie;
-wymienię przynajmniej po
1 nazwie zwierząt do każdego przykładu.
W swojej pracy zastosuję wzór:
Co robią? - Jak
to robią? - Które zwierzęta to robią?
Na utrwalenie wiadomości mam 3 dni.
Na utrwalenie wiadomości mam 3 dni.

Rozpoznaję liście, znam ich budowę.
Sprawdzam, co wiem: Rośliny uprawiane na polu. –13.10.2016
Nacobezu
Rozpoznaję i nazywam rośliny uprawne. Wiem, do jakiej grupy należą.
Wiem, jakie korzyści mamy z uprawy roślin na polu.
Wiem, jakie kwiatostany mają rośliny uprawiane na polu.
Porządkuję czynności wykonywane w omawianych cyklach produkcyjnych: produkcja cukru, tkaniny.








Lapbook do wykonania w domu – Pole uprawne – termin do 17.10.16
zawartość:
Ilustracje i podpisy:
- rośliny zbożowe
- rośliny okopowe
rośliny włókniste
- rośliny oleiste
Jakie zboża mają kształt kolby,
kłosa, wiechy
Zboża ozime
Przykłady roślin uprawianych na
polu w innych krajach.
Produkty otrzymujemy z różnych
rodzajów zbóż, roślin okopowych, oleistych, włóknistych
Cykl rozwoju ziemniaka
Cykle produkcyjne:
„Od ziarenka do bochenka”
„Od buraka do lizaka”
„Od siewu do tkaniny”
Jesienne prace polowe










































Sprawdzam,
co wiem - Budowa i rodzaje roślin - 22.09.2016








Lapbook do wykonania w domu – Pole uprawne – termin do 17.10.16
zawartość:
Ilustracje i podpisy:
- rośliny zbożowe
- rośliny okopowe
rośliny włókniste
- rośliny oleiste
Jakie zboża mają kształt kolby,
kłosa, wiechy
Zboża ozime
Przykłady roślin uprawianych na
polu w innych krajach.
Produkty otrzymujemy z różnych
rodzajów zbóż, roślin okopowych, oleistych, włóknistych
Cykl rozwoju ziemniaka
Cykle produkcyjne:
„Od ziarenka do bochenka”
„Od buraka do lizaka”
„Od siewu do tkaniny”
Jesienne prace polowe





Nacobezu
Uzupełniam schematy budowy
podanych roślin.
Piszę jak nazywają się podane
rośliny.
Podaję po 5 przykładów drzew,
krzewów i roślin zielnych.
TEST: CæyŠkélşeå đrâoŢzéwăoőjĹoőwĚeå đzéwÁişeŕršzäąétã 4.05.2016
Zakres materiału: Zeszyt Ciekawostki, Podręcznik s. 93, 96-97 ćwiczenia zintegrowane s. 50, 53.
Kryteria sukcesu (NACOBEZU)
Kolorujesz
bociana i osę zgodnie z wyglądem rzeczywistym.
Rozpoznajesz i
nazywasz wskazane części ciała ptaka i owada.
Posiadasz
podstawowe informacje dotyczące życia poznanych zwierząt.
Rozpoznajesz do
jakiego zwierzęcia należy podany cykl rozwojowy.
Znasz kolejne
etapy rozwoju podanych zwierząt.
Rozpoznajesz i
nazywasz wskazane części kwiatu.
Rozpoznajesz i
nazywasz wskazane części rośliny
Wiesz, czego
potrzebuje roślina do prawidłowego rozwoju.
Rozpoznajesz do
jakiej rośliny należy podany cykl rozwojowy.
Znasz kolejne
etapy rozwoju podanej rośliny.
TEST - Zwiastuny wiosny - 13.04.16
Zakres materiału: Podręcznik s.65,67, ćwiczenia zintegrowane s. 35, zeszyt Ciekawostki
Kryteria sukcesu (NACOBEZU)
Rozpoznaję i nazywam wiosenne
kwiaty.
Koloruję kwiaty tak, aby
wyglądały jak w rzeczywistości .
Rozpoznaję i nazywam ptaki
zwiastujące wiosnę.
Wiem, jakie zmiany zachodzą
wiosną w świecie zwierząt – uzupełniam mapę pamięci.
Wykonuję pracę czysto i
estetycznie.
Wykonuję pracę poprawnie pod
względem ortograficznym.
TEST - Skarby lasu i parku - 30.10.15
Zakres materiału: Podręcznik s.62-64, 68, ćwiczenia zintegrowane s. 44-47, zeszytKryteria sukcesu (NACOBEZU)
Wymieniam
nazwy drzew iglastych.
Wymieniam
nazwy drzew liściastych.
Wymieniam
nazwy grzybów trujących.
Wymieniam
nazwy grzybów jadalnych.
Wymieniam
nazwy zwierząt żyjących w lesie lub parku.
Wiem, jakie
„skarby” można znaleźć w lesie lub parku.
Rozpoznaję i
nazywam rośliny leśne.
Tu możesz poćwiczyć:
Drzewa iglaste i liściaste
Rozpoznawanie gatunków drzew
Grzyby trujące, jadalne i niejadalne
Rozpoznawanie gatunków grzybów
TEST - warzywa i owoce - 21.10.15
Zakres materiału: Podręcznik s. 34-35, 46-47, Ćwiczenia (ed.pol-przyr) s.25- 26, 32-33.Kryteria sukcesu (NACOBEZU)
Wymieniam nazwy polskich jesiennych warzyw i owocówNazywam wskazane części krzewu pomidora.
Rozpoznaję charakterystyczne cechy drzewa i krzewu.
Wiem które części warzyw jemy.
Wymieniam potrawy z ziemniaków.
Tu możesz poćwiczyć:
http://learningapps.org/363734
http://learningapps.org/646928
http://learningapps.org/491365
http://learningapps.org/995022
KARTKÓWKA - Ptasie odloty -21.09.15.
Zakres materiału: Podręcznik s.18-20, Ćwiczenia (ed.pol-przyr) s. 13-15, zeszyt do polskiego - notatka.Kryteria sukcesu (NACOBEZU)
Wiem, które
z wymienionych ptaków odlatują z Polski do ciepłych krajów.
Wiem, które
z wymienionych ptaków pozostają w Polsce na zimę.
Rozpoznaję
i nazywam sposoby przelotu ptaków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz