Kryteria zabawy integracyjnej Przyjaciel na przerwę:
Każdego dnia wylosuję patyczek z imieniem dziecka, z którym będę tego dnia spędzać czas w czasie przerwy.
Porozmawiam z wylosowanym dzieckiem starając się go lepiej poznać i polubić.
Zadam mu różne pytania dotyczące jego zainteresowań. Za pierwszym razem skorzystam z podanych pytań, potem wymyślę swoje. Będę pamiętać, żeby moje pytania nie były obraźliwe.
Zanotuję odpowiedzi na karcie.
Napiszę za co lubię wylosowanego kolegę (koleżankę) - Będę pamiętać, że wkażdym jest coś interesującego, trzeba tylko chcieć to dostrzec!
Pokoloruję starannie rysunek.
Zachowam wszystkie Karty Przyjaciela i sporządzę z nich album, który przyniosę do szkoły pierwszego dnia po feriach.
Porozmawiam w grupie o swoich doświadczeniach z zabawy i zaprezentuję swój album.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz